jump to navigation

Delfiny 21 stycznia, 2009

Posted by Grzegorz in Inspiracje.
Tags: , , ,
trackback

inspiracje

*

Każdy ma chwile zwątpienia, każdy potrzebuje wsparcia, każdy szuka swojej drogi, każdy spotyka innych na tej drodze. Czasami jest to drugi człowiek, a czasami są to bracia mniejsi. Fajnie mieć takiego przyjaciela, który jest nie tylko w tych dobrych chwilach, ale też odnajduje się gdy go potrzebujemy. Każdy ma takiego przyjaciela! A jeśli jeszcze go szukasz to obejrzyj ten film, może właśnie go znalazłeś. A jeśli to nie on to na pewno Ci pomoże przetrwać trudne chwile. Każdy może być szczęśliwy. Ty też, tylko uwierz w to!

*

*

Komentarze»

1. Andrzej - 22 lutego, 2010

Poszukuję, więc znalazłem tego bloga „przypadkowo”?
To nie był przypadek, bo to, to wiem na pewno.
Potrzebowałem wsparcia i znalazłem i otrzymałem.
Dziękuję i pozdrawiam.
________________________________
Andrzej

2. Sylwia - 4 sierpnia, 2011

Ja też poszukuję i też tu trafiłam nie przez przypadek. Potrzebowałam drogowskazu i go otrzymałam.
Pozdrawiam

3. karolina - 22 lutego, 2012

„Umiejętnością, która pozwala człowiekowi oddziaływać na Uniwersalny Umysł i skłaniać go do manifestowania rzeczy, jest jego zdolność do myślenia.”
świetne


Dodaj komentarz